In één keer tussen de oren

Masterclass voor professionals die geen zin hebben om honderd keer hetzelfde te moeten zeggen.

Ontdek in één dag de succes-formule waardoor jouw boodschap onherroepelijk in het hoofd van de ander blijft hangen.

Vergeten mensen ook net té vaak wat je zegt?

Je hebt iets uitgelegd, voorgesteld of je maakt een punt tijdens de vergadering en nog voordat je goed en wel klaar bent, is de rest alweer vergeten wat je hebt gezegd.
En vervolgens kan je nog drie dagen lang herhalen wat je al die tijd al duidelijk probeert te maken.
Terwijl je helemaal niet zo’n moeilijk verhaal hebt.

Het lijkt wel alsof ze gewoon niet naar je luisteren.

Al dat extra uitleggen, nog maar een keertje vertellen en jouw punt maar weer eens herhalen.. je wordt er stiekem flink moe van.
Je hebt ook eigenlijk steeds minder zin om je heel actief op te stellen in meetings: als ze toch niet onthouden wat je zegt, waarom zou je dan die moeite doen?
Ook het pitchen van jouw ideeën laat je steeds vaker zitten. Als er uiteindelijk toch niets mee gedaan wordt, dan scheelt het jou een heleboel gedoe als je er überhaupt niet aan hoeft te beginnen.

Dat je er inmiddels licht moedeloos van wordt, is heel begrijpelijk, maar ook killing voor jouw performance.
Het ligt namelijk niet aan hen dat ze vergeten wat je hebt gezegd of niet snappen wat je bedoelt. Dat ligt aan jou.

Jij bent vergeten jouw boodschap op zo’n manier vorm te geven dat ze het niet meer kúnnen vergeten.

Daarom is het hoog tijd dat je leert hoe je dat doet: iemands aandacht vangen met een boodschap die zó helder en duidelijk is dat ‘ie in één keer bij de ander binnenkomt en daar gegarandeerd blijft hangen.

Er zijn een paar simpele regels waar jouw boodschap aan moet voldoen om in het hoofd van jouw toehoorder(s) te blijven hangen.

Heb je jouw boodschap, pitch, kritische noot of prestentatie in die vorm gegoten?
Dan komt ‘ie onherroepelijk bij de ander binnen en daar blijft ‘ie ook, waardoor ze niet anders kunnen dan ermee aan de slag te gaan.

Wat ga je ontdekken?

  • Aan welke zes regels jouw boodschap moet voldoen zodat ‘ie onmogelijk vergeten kan worden

  • Hoe je ervoor zorgt dat het kwartje in één keer valt

  • Op welke manier je abstracte informatie juist levendig en concreet overbrengt, zodat het blijft hangen

  • Wat je tot nu toe steeds vergeet toe te voegen aan jouw verhaal, waardoor je zo makkelijk vergeten wordt

  • Hoe je jouw idee aanpakt zodat het slaagt

Of je nu voor grote of kleine groepen staat, als jij je mond open doet, dan wil je dat er naar je geluisterd wordt. Of nog beter: dat ze onthouden wat je zegt en dat ze daar iets mee gaan doen.

  • Woensdag 14 april
    11u – 19u in Naaldwijk

  • Gemaakt voor professionals, leidinggevenden en managers die betere dingen te doen hebben dan de hele dag zichzelf te herhalen ; )

  • Een korte theoretische achtergrond en vooral heel veel oefenen, zodat je het meteen lekker in de vingers hebt.

  • Ontdek in één dag de eenvoudige succes-formule waarmee je al jouw boodschappen meteen de eerste keer kunt laten aankomen

  • Jij verstaat je vak en jouw bijdrage is het waard om gehoord te worden, dus zorg ervoor dat je de aandacht weet te vangen en vast te houden wanneer je het woord neemt.

  • Bespaar zeeën van tijd omdat je dingen vanaf nu nog maar één keer hoeft te zeggen

Waarom wil je jouw boodschap In één keer Tussen De Oren?

Wij gaan er vanuit dat je vakinhoudelijk goed onderlegd bent. Of dat nou komt door een opleiding of door jarenlange ervaring – of door een combinatie van die twee -, dat maakt niet uit. Het gaat er om dat jij zinnige dingen te melden hebt die het waard zijn om gehoord te worden.
Alleen tot nu toe lukt het je nog niet voldoende om jouw boodschap over de bühne te krijgen op zo’n manier dat ‘ie blijft hangen, terwijl er wel veel winnen is op het moment dat meer mensen jouw input in hun hoofd hebben wonen : ).

Vandaar dat je in deze masterclass gaat ontdekken wat de succes-formule is waarmee je jouw boodschap voortaan direct in het hoofd van jouw toehoorder(s) kunt planten, zodat je jezelf niet meer de hele tijd hoeft te herhalen.
Je kunt de aandacht vangen van degenen die naar je moeten luisteren en zodra ze hebben gehoord wat je kwijt wilde, blijft het automatisch bij ze hangen.

Een paar van de dingen die je in de masterclass leert:

  • Hoe het komt dat sommige ideeën zo snel uitsterven, terwijl andere ideeën juist viral gaan. Dat ligt niet aan het waarheidsgehalte of aan het voorgestelde resultaat: vaak zijn het juist de domste verhalen en de zwartste scenario’s die blijven hangen. Maar hoe komt dat nou? Wat hebben die ideeën waardoor ze overleven?

  • Wat je kunt leren van legendes en mythes

  • Op welke manier je subtiele trucs van reclame en propaganda op een ethische manier kunt inzetten om jouw boodschap over te brengen.

  • Waarom testbaarheid en tastbaarheid cruciaal zijn

  • Wat een commander’s intent is en wat je daar mee moet als je wil dat jouw idee beklijft.

“Jan heeft duidelijk gemaakt hoe je een boodschap in één keer tussen de oren krijgt. Duidelijk proces en duidelijke feedback. Wederom een feestje, thanks!”

Heidi Raetsen

“Duidelijk, toegespitst op in de praktijk toepasbare tips. De stof zat bij mij in één keer tussen de oren ; )”

Dennis van Eersel
sterverslaggever RTV Rijnmond 

“Ik vind het altijd zinvol en nuttig om dergelijke sessies te doen. Je leert altijd veel over jezelf en van anderen.”

Bas Maris
director operations

“Beviel goed, het heeft me weer aan het denken gezet.”

Roderick
vastgoedmanager

“Direct, confronterend, leerzaam en zinvol.
Gewoon doen!”

Jacqueline Willekes

Waar je achter gaat komen in In één keer Tussen De Oren

  • Keep It Smart and Simple: als je wil dat mensen jouw boodschap onthouden, zijn er een paar simpele regels waar die boodschap aan moet voldoen. Hem in de juiste vorm gieten, kost vaak wat werk, maar die tijd win je zo terug omdat je ze maar één keer een KISS hoeft te geven!

  • Wat de kracht is van verborgen verleiders en hoe je die soepel in jouw boodschap verwerkt, zonder als een gladde reclamejongen over te komen

  • Hoe het kan dat jouw kennis ook jouw grootste valkuil is en hoe je er voor kunt zorgen dat jij geen last hebt van die valkuil.

  • Hoe je eenvoudig en effectief gebruik maakt van de kapstokjes die mensen al in hun hoofd hebben zitten. Door jouw boodschap daar aan op te hangen, blijft ‘ie automatisch goed zitten en onthouden ze het zonder dat jij daar nog moeite voor hoeft te doen.

Meld je aan

Masterclass
In één keer tussen de oren!

€ 177

  • woensdag 14 april van 11.00u tot 19.00u in Naaldwijk

  • Een dagdeel een-op-een waarin we samen jouw presentatie optimaliseren

  • Maximaal tien deelnemers, dus veel persoonlijke aandacht

  • De succes-formule op papier: hoe vorm je jouw boodschap zodat ‘ie meteen bij de ander blijft plakken?

  • Alles direct in de praktijk brengen en lekker veel oefenen

  • Direct al jouw vragen beantwoord

  • Leren van de voorbeelden en praktijksituaties van de andere deelnemers

  • Lunch en diner inbegrepen

Ik meld me aan!

Masterclass
In één keer tussen de oren! – VIP

€ 454

  • woensdag 14 april van 11.00u tot 19.00u in Naaldwijk

  • Een dagdeel een-op-een waarin we samen jouw presentatie optimaliseren

  • Maximaal tien deelnemers, dus veel persoonlijke aandacht

  • De succes-formule op papier: hoe vorm je jouw boodschap zodat ‘ie meteen bij de ander blijft plakken?

  • Alles direct in de praktijk brengen en lekker veel oefenen

  • Direct al jouw vragen beantwoord

  • Leren van de voorbeelden en praktijksituaties van de andere deelnemers

  • Lunch en diner inbegrepen

Ik meld me aan!

Alle bedragen zijn excl 21% btw

Twijfel je nog of heb je nog vragen, voordat je je aanmeldt?

Blijf er dan niet mee rondlopen, maar mail ons even op info@bnlpa.nl
Je kan het ook via het contactformulier doen natuurlijk of even bellen 🙂

Wij werken samen met onder meer:

Op deze website worden er cookies gebruikt voor het analyseren en verbeteren van het gebruik van de website. Accepteer Cookies